IKER - Magyar Időszaki Kiadványok Repertóriuma  
Országos Széchényi Könyvtár

Keresési eredmények   
Nyitólap
 
Keresés
 
Tallózás
 
Tájékoztatás
 
A lap aljára

- Kattintson az aláhúzott kulcs-okra a hozzátartozó tételek kereséséhez!
- Egy tárgyszó ill. ETO előtti - -ra kattintva az aktuális találatok szűkithetők a tárgyszóval/ETO-val.
- Egy aláhúzott név a név tárgyszókénti, a mellette álló (sz.) a szerzőkénti, az (é.) az életrajzi vonatkozású cikkeket,
- az (u.) a hozzá tartozó utalótétel(eke)t hozza elő.


  Keresőkifejezés: TS=FOGYASZTOI TARSADALOM*TS=FOGYASZTOI TARSADALOM*TS=TOMEGKOMMUNIKACIO
  Találatok száma: 2; 1-2
CIKKBAGDY Emőke: Fogyasztói mentalitás és a média. = Confessio. 25. 2001. 2. 95-100.
- 316
- Bagdy Emőke (sz.)
- reklám - tömegkommunikáció - fogyasztói társadalom
CIKKBAGGIO, Antonio M.: A fogyasztói társadalom és a reklám. = Jel. 7. 1995. 8. 232-235.
- 316
- Baggio, Antonio M. (sz.)
- fogyasztói társadalom - reklám - tömegkommunikáció
  
Nyitólap

Keresés
 
Tallózás

Tájékoztatás

A lap tetejére