IKER - Magyar Időszaki Kiadványok Repertóriuma  
Országos Széchényi Könyvtár

Keresési eredmények   
Nyitólap
 
Keresés
 
Tallózás
 
Tájékoztatás
 
A lap aljára

- Kattintson az aláhúzott kulcs-okra a hozzátartozó tételek kereséséhez!
- Egy tárgyszó ill. ETO előtti - -ra kattintva az aktuális találatok szűkithetők a tárgyszóval/ETO-val.
- Egy aláhúzott név a név tárgyszókénti, a mellette álló (sz.) a szerzőkénti, az (é.) az életrajzi vonatkozású cikkeket,
- az (u.) a hozzá tartozó utalótétel(eke)t hozza elő.


  Keresőkifejezés: TS=MARKETING
  Találatok száma: 96; 1- 10
CIKKOSVÁTH László: Isztambul és London között félúton. /A hazai idegenforgalmi marketing földrajzi értékelése./ = Comitatus. 12. 2002. 1-2. 110-128.
- 338(439)
- Osváth László (sz.)
- idegenforgalom - területfejlesztés - marketing - Mo.
CIKKSZILOVICS Csaba: Marketing beáramlása a magyar közpénzügyi rendszerbe. = Jura. 8. 2002. 2. 102-108.
- 336
- Szilovics Csaba (sz.)
- közpénzügy - marketing - Mo. - 1979-.
CIKKVARGA Zsuzsanna: Az intézmény arculatformálásának szerepe. [Riporter:] Novák Gábor. = Köznevelés. 58. 2002. 10. 17.
- 37
- Varga Zsuzsanna (sz.)
- Novák Gábor (sz.) (u.)
- iskolakép - marketing
CIKKSZŰCS Olga: Művészet és piacgazdaság. [1.] = Magyar iparművészet. 2002. 5. 53-54.
- 7
- Szűcs Olga (sz.) (u.)
- marketing - piacgazdaság - művészet
CIKKSZŰCS Olga: Művészet és piacgazdaság. 2. = Magyar iparművészet. 2002. 6. 52-53.
1. uo. 2002. 5. 53-54.
- 7
- Szűcs Olga (sz.) (u.)
- marketing - piacgazdaság - művészet
CIKKSESZTÁK Sándor Oszkár: Turisztika és marketing Mezőkövesden. = Matyóföld. 2002. 17-48.
- 338(439)
- Seszták Sándor Oszkár (sz.)
- fejlesztési stratégia - marketing - Mezőkövesd
CIKKSTRASSER, Susan: Hogyan tervezzünk piacokat? Ford. Orosz Ágnes. = Café Bábel. 42. 2001. 117-128.
Strasser, Susan: Satisfaction guaranteed.
- 339
- Strasser, Susan (sz.)
- marketing - piacfejlesztés - Egyesült Államok (u.) - 1900 k.
- kereskedelmi reklám - reklámpszichológia - Egyesült Államok (u.)
CIKKLŐRINCZ Katalin: A hazai Tourinform hálózat regionális különbségei. = Comitatus. 11. 2001. 7-8. 78-90.
- 338(439)
- Lőrincz Katalin (sz.)
- idegenforgalom - marketing - regionalizmus - Mo. - 1992-1998.
CIKKSZABÓNÉ SZÉL Julianna - SZONTAGH Pál: Iskolamarketing a gyakorlatban. Mit tehetünk a tanulólétszám megtartásáért, növeléséért? = Iskolakultúra / (1991). 11. 2001. 6-7. 21-31.
- 37
- Szabóné Szél Julianna (sz.) (u.)
- Szontagh Pál (sz.)
- marketing - tanulólétszám - iskola - Mo.
CIKKSZÖVÉNYI Zsolt: Felsőoktatási és marketingszemlélet. = Magyar felsőoktatás. 2001. 1-2. 12-15.
- 378
- Szövényi Zsolt (sz.)
- felsőoktatás - marketing
  Keresőkifejezés: TS=MARKETING
  Találatok száma: 96; -10


  
Nyitólap

Keresés
 
Tallózás

Tájékoztatás

A lap tetejére