IKER - Magyar Időszaki Kiadványok Repertóriuma  
Országos Széchényi Könyvtár

Keresési eredmények   
Nyitólap
 
Keresés
 
Tallózás
 
Tájékoztatás
 
A lap aljára

- Kattintson az aláhúzott kulcs-okra a hozzátartozó tételek kereséséhez!
- Egy tárgyszó ill. ETO előtti - -ra kattintva az aktuális találatok szűkithetők a tárgyszóval/ETO-val.
- Egy aláhúzott név a név tárgyszókénti, a mellette álló (sz.) a szerzőkénti, az (é.) az életrajzi vonatkozású cikkeket,
- az (u.) a hozzá tartozó utalótétel(eke)t hozza elő.


  Keresőkifejezés: TS=MARKETING*ET=339
  Találatok száma: 40; 1- 10
CIKKSTRASSER, Susan: Hogyan tervezzünk piacokat? Ford. Orosz Ágnes. = Café Bábel. 42. 2001. 117-128.
Strasser, Susan: Satisfaction guaranteed.
- 339
- Strasser, Susan (sz.)
- marketing - piacfejlesztés - Egyesült Államok (u.) - 1900 k.
- kereskedelmi reklám - reklámpszichológia - Egyesült Államok (u.)
CIKKSCHMIDT Lajos: Ipari park és marketing. = Magyar közigazgatás. 49. 1999. 10. 602-606.
- 339
- Schmidt Lajos (sz.)
- ipari park - marketing - Mo. - 1996-.
CIKKSIPOS Zoltán: Marketingstratégiák az egységessé váló Európában. = Alma mater. 1. 1998. 1. 27-39.
- 339
- Sipos Zoltán (sz.)
- marketing - piacszabályozás - European Union (u.)
CIKKVÁGÁSI Mária: International market entry strategies and their impacts on marketing in Central Europe. = Periodica polytechnica. Social and management sciences. 6. 1998. 1. 55-65.
- 339
- Vágási Mária (sz.)
- marketing - tőke - Európa/Kelet-Közép- (u.) - 1989-.
CIKKNAGY Péter: A marketing, a reklám és a márka egymásrautaltsága. = A Magyar Iparjogvédelmi Egyesület közleményei. 37. 1995. 58-61.
- 339
- Nagy Péter (sz.)
- márkanév - reklám - marketing
CIKKWILKINSON, Neil: Gyakorlati szempontok a védjegyen alapuló marketingtevékenységhez. = A Magyar Iparjogvédelmi Egyesület közleményei. 37. 1995. 69-74.
- 339
- Wilkinson, Neil (sz.)
- marketing - védjegy
CIKKKISS Enikő: A kisvállalkozások marketingtevékenységének néhány aspektusa. = Publications of the University of Miskolc. Economic sciencis. 2. 1995. 205-213.
- 339
- Kiss Enikő (sz.)
- kisvállalat - marketing - Mo. - 1980-.
CIKKBAUER, András: Information, as an instrument of competition. = Aula. 16. 1994. 3. 142-149.
- 339
- Bauer András (sz.)
- információtechnológia - marketing
CIKKBINNINGER, Franz-Michael: Marketing strategies for new products. Empirical results and their implementation in a diffusion model. = Aula. 16. 1994. 3. 128-141.
- 339
- Binninger, Franz-Michael (sz.)
- marketing - matematikai modellezés
CIKKHOOLEY, Graham J.: Marketing challenges for the 1990s. Strategies for exploiting change. = Aula. 16. 1994. 3. 61-70.
- 339
- Hooley, Graham J. (sz.)
- marketing - piacgazdaság - 1990 k.
  Keresőkifejezés: TS=MARKETING*ET=339
  Találatok száma: 40; -10


  
Nyitólap

Keresés
 
Tallózás

Tájékoztatás

A lap tetejére