IKER - Magyar Időszaki Kiadványok Repertóriuma  
Országos Széchényi Könyvtár

Keresési eredmények   
Nyitólap
 
Keresés
 
Tallózás
 
Tájékoztatás
 
A lap aljára

- Kattintson az aláhúzott kulcs-okra a hozzátartozó tételek kereséséhez!
- Egy tárgyszó ill. ETO előtti - -ra kattintva az aktuális találatok szűkithetők a tárgyszóval/ETO-val.
- Egy aláhúzott név a név tárgyszókénti, a mellette álló (sz.) a szerzőkénti, az (é.) az életrajzi vonatkozású cikkeket,
- az (u.) a hozzá tartozó utalótétel(eke)t hozza elő.


  Keresőkifejezés: TS=POLITIKAI MARKETING
  Találatok száma: 10; 1- 10
CIKKBRUCK Gábor: A kampányharc, háború, ütközet. Beszélgetés -- kommunikációs stratégiai szakértővel. [Riporter:] Pogonyi Lajos. = Kritika. 31. 2002. 2. 23-25.
- 32
- Bruck Gábor (sz.)
- Pogonyi Lajos (sz.)
- politikai közgondolkodás - politikai irányzatok - Mo. - 1990-2002.
- politikai marketing - politikai pártok - Mo. - 2002.
CIKK[GELLÉRT KIS Gábor] Gellért Kiss Gábor: Boldog boldogtalan vég. = Élet és irodalom. 45. 2001. 46. 6.
A kormányzatról.
- 323(439)
- Gellért Kis Gábor (sz.) (u.)
- kormányzat - politikai marketing - Mo. - 1998-2001.
CIKKNORRIS, Pippa: Angyali kör? A politikai kommunikáció hatása a posztindusztriális demokráciákra. = Médiakutató. 4. 2001. 6-22. Bibliogr. 19-22.
Norris, Pippa
- 32
- Norris, Pippa (sz.)
- politikai kommunikáció - politikai marketing - média
CIKKKISS Balázs: Álláspontok a marketing politikára való alkalmazhatóságáról. = Politikatudományi szemle. 8. 1999. 3. 77-90.
- 32
- Kiss Balázs (sz.)
- politikai marketing
CIKKKISS Lajos, Cs. - GALLÓ Béla: A politikai imázs mint esztétikai és gyakorlati probléma. = Politikatudományi szemle. 5. 1996. 2. 31-49.
- 329(439)
- Kiss Lajos, Cs. (sz.)
- Galló Béla (sz.)
- politikai marketing - politikai pártok
- Szabad Demokraták Szövetsége (u.)
CIKKSZAKÁCS Ferenc: A narancs, a bakancs és a többiek. Kampányképernyő. [Riporter:] Kormos Valéria. = Magyar nemzet. 57. 1994. 104. 7.
- 324
- Szakács Ferenc (sz.)
- Kormos Valéria (sz.)
- parlamenti választás - politikai marketing - Mo. - 1994.
- Szakács Ferenc
CIKKCSÍK Rita - SZAKONYI Péter: Drágább a politika, mint a szalámi. = Népszava. 122. 1994. 61. 8.
A magyar plakátpiacról.
- 324
- Csík Rita (sz.)
- Szakonyi Péter (sz.)
- parlamenti választás - politikai marketing - Mo. - 1994.
CIKKKRECZ Tibor: A politika háttérrobotja. Politikai marketing. = Figyelő. 37. 1993. 34. 18-19.
- 329(439)
- Krecz Tibor (sz.) (u.)
- parlamenti választás - politikai marketing - politikai pártok - Mo. - 1993-1994.
CIKKCIALDINI, Robert B.: Csomagolástechnika. /Ford. Örlőssy Dorottya./ = Magyar narancs. 5. 1993. 45. 21.
A televízió politikai hirdetéseiről.
- 32
- Cialdini, Robert B. (sz.)
- politikai marketing - televízió
CIKKFERENCZI Zoltán: Ipar a háttérben. = Magyar narancs. 5. 1993. 43. 16.
A politikai hirdetésről.
- 329(439)
- Ferenczi Zoltán (sz.)
- politikai marketing - politikai pártok - Mo. - 1990-1994.
  
Nyitólap

Keresés
 
Tallózás

Tájékoztatás

A lap tetejére