IKER - Magyar Időszaki Kiadványok Repertóriuma  
Országos Széchényi Könyvtár

Keresési eredmények   
Nyitólap
 
Keresés
 
Tallózás
 
Tájékoztatás
 
A lap aljára

- Kattintson az aláhúzott kulcs-okra a hozzátartozó tételek kereséséhez!
- Egy tárgyszó ill. ETO előtti - -ra kattintva az aktuális találatok szűkithetők a tárgyszóval/ETO-val.
- Egy aláhúzott név a név tárgyszókénti, a mellette álló (sz.) a szerzőkénti, az (é.) az életrajzi vonatkozású cikkeket,
- az (u.) a hozzá tartozó utalótétel(eke)t hozza elő.


  Keresőkifejezés: TS=REKLAM
  Találatok száma: 65; 1- 10
CIKKFRANK, Tom: Marketing és felszabadítás. /Ford. Lugosi Győző./ = Eszmélet. 53. 2002. 76-79.
- 339.9
- Frank, Tom (sz.)
- kereskedelmi kultúra - reklám - Egyesült Államok (u.)
CIKKMÁRTONFFY Zsuzsa: Kockázatok és mellékhatások. Reklám és társadalom. = Figyelő. 46. 2002. 42. 44-46.
- 316
- Mártonffy Zsuzsanna (sz.)
- reklám - társadalom - Mo.
CIKKVRANNAI Katalin: Big business. Valóságshow-k bevételszerzése. = Figyelő. 46. 2002. 50. 52-57.
- 791.9
- Vrannai Katalin (sz.)
- jövedelem - reklám - kereskedelmi televízió - Mo. - 2002.
CIKKPRIBULA László: A reklámok jogi szabályozásának magyarországi története. = Jogtudományi közlöny. 57. 2002. 7-8. 344-356.
- 34
- Pribula László (sz.)
- jogi szabályozás - reklám - Mo. - történet
CIKKBAGDY Emőke: Fogyasztói mentalitás és a média. = Confessio. 25. 2001. 2. 95-100.
- 316
- Bagdy Emőke (sz.)
- reklám - tömegkommunikáció - fogyasztói társadalom
CIKKKAPITÁNY Ágnes - KAPITÁNY Gábor: Magyarságszimbólumok idegenforgalmi kiadványok tükrében. = Jel-kép / (1994). 2001. 3. 51-71.
- 316
- Kapitány Ágnes (sz.)
- Kapitány Gábor (sz.) (u.)
- magyarságszimbólumok - idegenforgalom - 2000 k.
- idegenforgalom - reklám - 2000 k.
- idegenforgalom - Magyarország-kép - 2000 k.
CIKKHARGITAI Lilla: Gondolatok a médiatörvény reklámszabályainak lehetséges módosításáról. = Médiakutató. 3. 2001. 67-77.
- 34
- Hargitai Lilla (sz.)
- reklám - tömegkommunikáció - jogi szabályozás - Mo. - 1996-.
CIKKDÓRA Melinda Tünde - LAKOS Nóra: Országimázs: pénzpazarló, elvtelen párt-PR, avagy modern tájékoztatás? = Népszava. 129. 2001. 289. 4-5.
- 32
- Dóra Melinda Tünde (sz.)
- Lakos Nóra (sz.)
- gazdálkodás - reklám - Magyarország-kép - 2000 k.
- Magyarország. Miniszterelnöki Hivatal. Országimázs Központ (u.)
CIKKPETÁK Melinda: A fényújságok piaca és szerepe a marketingkommunikációban. = Szakmai füzetek / Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar. 9. 2001. 56-70.
- 339
- Peták Melinda (sz.)
- elektronikus kereskedelem - reklám
CIKKVÉGH Adrienn: Karácsony és média. Időbeli és térbeli eltolódások, tárgybehelyettesítések. = Távlatok. 54. 2001. 603-616.
- 316
- Végh Adrienne (sz.)
- média - reklám - vallási ünnep
  Keresőkifejezés: TS=REKLAM
  Találatok száma: 65; -10


  
Nyitólap

Keresés
 
Tallózás

Tájékoztatás

A lap tetejére