IKER - Magyar Időszaki Kiadványok Repertóriuma  
Országos Széchényi Könyvtár

Keresési eredmények   
Nyitólap
 
Keresés
 
Tallózás
 
Tájékoztatás
 
A lap aljára

- Kattintson az aláhúzott kulcs-okra a hozzátartozó tételek kereséséhez!
- Egy tárgyszó ill. ETO előtti - -ra kattintva az aktuális találatok szűkithetők a tárgyszóval/ETO-val.
- Egy aláhúzott név a név tárgyszókénti, a mellette álló (sz.) a szerzőkénti, az (é.) az életrajzi vonatkozású cikkeket,
- az (u.) a hozzá tartozó utalótétel(eke)t hozza elő.


  Keresőkifejezés: TS=REKLAMPSZICHOLOGIA
  Találatok száma: 4; 1-4
CIKKSTRASSER, Susan: Hogyan tervezzünk piacokat? Ford. Orosz Ágnes. = Café Bábel. 42. 2001. 117-128.
Strasser, Susan: Satisfaction guaranteed.
- 339
- Strasser, Susan (sz.)
- marketing - piacfejlesztés - Egyesült Államok (u.) - 1900 k.
- kereskedelmi reklám - reklámpszichológia - Egyesült Államok (u.)
CIKKLÉVAI Katalin: Szépség, szex, erőszak. = Népszava. 128. 2000. 206. mell. 1.
A reklámról.
- 339
- Lévai Katalin (sz.)
- nők - reklámpszichológia
CIKKHARSÁNYI Gábor: A reklám és a gyermek. = Fordulópont. 5-6. 1999. 59-78.
- 316
- Harsányi Gábor (sz.)
- gyermekkorúak - reklámpszichológia
- gyermekkorúak - reklámetika
CIKKMÓRICZ Éva: Lélektani plusz, avagy póthaszon a reklámban. = Marketing. 26. 1992. 4. 178-182.
- 339
- Móricz Éva (sz.)
- reklámpszichológia
  
Nyitólap

Keresés
 
Tallózás

Tájékoztatás

A lap tetejére