IKER - Magyar Időszaki Kiadványok Repertóriuma  
Országos Széchényi Könyvtár

Keresési eredmények   
Nyitólap
 
Keresés
 
Tallózás
 
Tájékoztatás
 
A lap aljára

- Kattintson az aláhúzott kulcs-okra a hozzátartozó tételek kereséséhez!
- Egy tárgyszó ill. ETO előtti - -ra kattintva az aktuális találatok szűkithetők a tárgyszóval/ETO-val.
- Egy aláhúzott név a név tárgyszókénti, a mellette álló (sz.) a szerzőkénti, az (é.) az életrajzi vonatkozású cikkeket,
- az (u.) a hozzá tartozó utalótétel(eke)t hozza elő.


  Keresőkifejezés: TS=TANTARGY-PEDAGOGIA
  Találatok száma: 20; 1- 10
CIKKROSTA István: A technikatörténet tantárgy-pedagógiai alkalmazásai. = Tanulmánykötet / Nyugat-magyarországi Egyetem Apáczai Csere János Tanítóképző Főiskolai Kar. 2002. 335-344.
- 372/373
- Rosta István (sz.)
- közoktatás - tantárgy-pedagógia - technikatörténet tantárgy
CIKKBODÓCZKY István: A rajz, vizuális kultúra tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai. = Új pedagógiai szemle. 52. 2002. nov. 59-72.
- 372/373
- Bodóczky István (sz.)
- rajztanítás - tantárgy-pedagógia - vizuális művészeti nevelés - Mo.
CIKKCSORBA F. László: Testvéri tantárgyak. 1. = Új pedagógiai szemle. 52. 2002. jún. 3-13.
A természettudományos tantárgyakról.
- 37
- Csorba F. László (sz.)
- tantárgy-pedagógia - természettudományok
CIKKCSORBA F. László: Testvéri tantárgyak. 2. = Új pedagógiai szemle. 52. 2002. júl.-aug. 28-51.
A természettudományos tantárgyakról.
1. uo. 52. 2002. jún. 3-13.
- 37
- Csorba F. László (sz.)
- tantárgy-pedagógia - természettudományok
CIKKFERNENGEL András: A kémia tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai. = Új pedagógiai szemle. 52. 2002. szept. 68-82.
- 372/373
- Fernengel András (sz.)
- kémia tantárgy - tantervfejlesztés - Mo.
- kémia tantárgy - tantárgy-pedagógia
CIKKKERBER Zoltán: A magyar nyelv és irodalom tantárgy helyzete az ezredfordulón. = Új pedagógiai szemle. 52. 2002. okt. 45-61.
- 372/373
- Kerber Zoltán (sz.)
- közoktatás - magyar nyelv - nyelvtanítás - tantárgy-pedagógia - Mo.
- irodalomtanítás - magyar irodalom - közoktatás - tantárgy-pedagógia - Mo.
CIKKKERBER Zoltán: A tantárgyi obszerváció néhány tanulsága. = Új pedagógiai szemle. 52. 2002. dec. 3-15.
- 372/373
- Kerber Zoltán (sz.)
- közoktatás - oktatásfejlesztés - tantárgy-pedagógia - Mo. - 2002.
CIKKA KORSZERŰ tantárgyi fejlesztések lehetőségei és akadályai. Vita a hazai tantárgystruktúráról és a tantárgyak helyzetéről. [Kerekasztal-beszélgetés.] [Vitavezető:] Kerber Zoltán. = Új pedagógiai szemle. 52. 2002. máj. 14-23.
- 372/373
- közoktatás - tantárgy-pedagógia - oktatáskutatás - Mo. - 2000 k.
- Oktatáskutató Intézet (Budapest) (u.) - 2000 k.
CIKKNEMÉNYI Eszter, C.: Az alsó tagozatos matematika tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai. = Új pedagógiai szemle. 52. 2002. dec. 89-98.
- 372/373
- Neményi Eszter, C. (sz.)
- alsófokú matematikatanítás - tantárgy-pedagógia - Mo. - 1963-.
CIKK[RANSCHBURG Ágnes] Csala Istvánné Ranschburg Ágnes: A történelem tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai. = Új pedagógiai szemle. 52. 2002. szept. 51-67.
- 372/373
- Ranschburg Ágnes (sz.) (u.)
- tantervfejlesztés - történelem tantárgy - Mo.
- tantárgy-pedagógia - történelem tantárgy
  Keresőkifejezés: TS=TANTARGY-PEDAGOGIA
  Találatok száma: 20; -10


  
Nyitólap

Keresés
 
Tallózás

Tájékoztatás

A lap tetejére